Monday, June 22, 2009

org balik aku x balik2...........

wei klas aku cuti 4 hari memang best r bdak2 pl1l yg rmah dkat2 cni tp klau aku blik pon bosan gak sbb xde ape nk wat kt rmah...so stdy kt uitm je la...kpd minah2 yg homesick nk ambik brg ke & x ktinggalan yg nk jmpa dentist kt(nk wat cmna kt mlaka je ade dentist) aku harap korang enjoy kt rmah n xlpakan aku yg sdang bjuang nih bak kata rin nk dpt 4 flat la ktakan........nway aku nk ucpkan slamt hari bapa walaupun aku xpnah smbut n ucpkan kt bpak aku(6ti die ckp aku mengigau plak).....2 je la 6ti ape2 aku update lg..............chow adios amigos vesparados espados des santos.....sALAM.

5 comments:

  1. hahaha.. siutt je.
    weh, sape yg nak pg jumpak dentist tu weh?
    kesian seh. mlk je yg ade. powerrr.

    ReplyDelete
  2. hhoho..sedeyhnyer dongar....tabahkan ati ye...

    ReplyDelete
  3. x payah ar ko balek...
    meh stay cni bilik kta ngan aku..
    aku cuti 4 ary xjg blek sabah..
    hahaha

    ReplyDelete
  4. ape nak wat weh... mmg muke org yang berasal dr tmpt yg jurney nye 8,9 jam dari sni.. mmg kekurengan peluang nak balik...
    sbolah labu....

    aku tmpg simpati... isk...isk...isk..

    ReplyDelete
  5. haha. kesian gle weh .
    sume comments bersimpati thadap ko.
    haha

    ReplyDelete